Prihlásený:                    Admin sekcia       Odhlásiť

Tréning a terapia

Proprioceptívna neuromuskulárna facilitácia

PNF patrí ku komplexným facilitačným metódam, čo znamená uľahčenie pohybu pomocou aktivácie rôznych systémov tak, aby sa na vstup do neurónov dostalo čo najviac vzruchov. Pri posilňovacích technikách sa využíva princíp, že svalová aktivita silnejších svalov umožní obnovenie aktivity slabších a neaktívnych svalov.

Viac informácií
Bolestivý syndróm ramena v rehabilitácii a športe

Ramenný kĺb je vďaka svojej veľkej pohyblivosti a vysokým nárokom, ktoré na neho kladieme náchylný na vznik bolesti a zranení. Vďaka poznatkom z fyzioterapie a tomuto špecializovanému kurzu vám pomôžem zbaviť sa bolesti a obnoviť funkčnosť poškodeného ramena.

Viac informácií
Rehabilitační trénink a funkční sportovní terapie

Trpíte častými zraneniami alebo bolesťami kĺbov pri športe? Bolí vás chrbát po dlhom dni v práci alebo dlhej ceste autom? Iba kombinácia prvkov kondičného tréningu, ktoré rešpektujú zásady fyzioterapie vám môžu pomôcť zbaviť sa chronických problémov. Jeden z kurzov, ktorý mi pomohol poznatky získané štúdiom fyzioterapie a trénerstva aplikovať do praxe na ešte vyššej úrovni.

Viac informácií
Testování a trénink dynamické stabilizace

Dynamická stabilizácia úzko súvisí so správnou aktivitou svalov "core". Dlhodobo jednostranný tréning, chyby v technike cvičenia, slabá telesná zdatnosť, sedavý životný štýl, všetky tieto faktory často narúšajú správne fungovanie vášho core. To vedie ku vzniku bolestí, zranení a k stagnácii výkonnosti. Správnym tréningom a vhodnou diagnostikou vám však viem pomôcť.

BOSU Trainer

Vďaka BOSU vám pomôžem vytrénovať nielen viditeľné svaly, ale aj hlboký stabilizačný systém (HSS), ktorý vám stabilizuje chrbticu, kolená, členky a ostatné problematické kĺby. Výsledkom môže byť napríklad ustátie kritickej polohy a vyhnutie sa pádu, prípadne zraneniu.

SM Systém

SM Systém je systematická starostlivosť o pohybový aparát človeka a funkciu vnútorných orgánov. Spája rehabilitačnú liečbu s prevenciou, regeneráciou, kondičným a výkonnostným tréningom. Je vhodná aj v tehotenstve, pretože obmedzuje pôrodné riziká na minimum. Vhodná je aj pre mládež so zlým držaním tela, ľudí so zhoršenou funkciou motoriky alebo seniorov. SM systém je určený pre každého, kto sa chce aktívnym spôsobom starať o svoje telo a zdravie.

TRX Suspension Trainer

TRX patrí k mojim obľúbeným pomôckam vo fitness centre ale aj pri tréningu v prírode. Je ideálne pre tých, ktorí chcú vybudovať silné a funkčné telo, zlepšiť svoju fyzickú zdatnosť a zbaviť sa prebytočných kilogramov. Používam ho aj na spevnenie brucha, prevenciu vzniku zranení a zmierňovanie svalových disbalancií.

Dynamická Neuromuskulárna Stabilizácia A + B + C

Vysoká škola rehabilitácie a cvičenia. Jedna z najlepších a najprepracovanejších metodík pre ľudí s bolesťami pohybového aparátu, chrbtice a športovcov po zraneniach. Je vhodná aj ako doplnok k športovému výkonu, čím pomáha podporovať rast športového výkonu a minimalizovať riziko vzniku zranení.

The McKenzie Diagnosis and Therapy A + B

Zvyčajne moja voľba č. 1 pre ľudí s akútnymi alebo chronickými bolesťami chrbtice. Účinnosť tejto terapia je podložená viacerými výskumami a množstvom uzdravených pacientov. Veľmi dobre sa mi osvedčila aj u pacientov so silnými a vracajúcimi sa bolesťami krčnej, hrudnej, driekovej a krížovej chrbtice.

Medical Pilates

Špecializovaný terapeutický postup pre športovcov, nešportovcov a stavy po zranení. Pomáha riešiť problémy s chrbticou a pohybovým aparátom.